Ahad, 27 Mei 2012

Bacaan Dalam Solat - 7. Duduk Di Antara Dua Sujud

Disusun oleh Abu Haniff

 

7.1 Doa Pertama

Duduk01
(Ya Allah, ampunilah aku, dan kasihanilah aku, dan berikanlah aku kesejahteraan, dan berikanlah aku petunjuk, dan berikanlah aku rezeki)
 
7.2 Doa Kedua
Duduk02
(Ya Allah, ampunilah aku, dan kasihanilah aku, dan cukupilah aku, dan berikanlah aku petunjuk, dan berikanlah aku rezeki)
 
7.3 Doa Ketiga
Duduk03
(Tuhanku, ampunilah aku, dan kasihanilah aku, dan cukupilah aku, dan berikanlah aku rezeki, dan angkatkanlah darjatku)
 
7.4 Doa Keempat
Duduk04
(Tuhanku, ampunilah aku, dan kasihanilah aku, dan cukupilah aku, dan angkatkanlah darjatku, dan berikanlah aku rezeki, dan berikanlah aku petunjuk)
 
7.5 Doa Kelima
Duduk05
(Tuhanku ampunilah aku, Tuhanku ampunilah aku)


Muat turun Bacaan Dalam Solat 7. Duduk Di Antara Dua Sujud

Tiada ulasan:

Catat Ulasan